BookTubeAThon Day 2

Как върви втория ден от BookTubeAThon, Вероника?
Прекрасно! Само че искам искам да се свия в някой ъгъл на стаята ми и да крещя, защото книгата която си избрах ме измори и не ми е интересна, което значи, че сигурно няма да успея да я свърша днес. На средата на книгата съм и ми остават още 230 страници, с които ще се боря до края. Ако остана вкъщи днес и не излизам, със сигурност ще я прочета до края и ще имам време да напиша ревю на книгата, но имам нужда да изляза, след като повече от седмица бях "на края на географията"

Колкото и да ме затруднява прочита на "Кървава луна", определено ината ми е по-голям и ако трябва няма да спя, но ще прочета книгата.

Update: Не прочетох книгата. Остават ми още около 200 страници, за които все пак ще намеря време да прочета между другите книги. Ще спя по-малко и ще бъда на повечко кафета, но ще намеря време. Засега я оставям и започвам "Един изстрел" от Лий Чайлд, която очаквам да бъде хубава.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up