Ревю: "Чужди очи" и "Чуждо влияние" от Джил Хатауей



Вий Бел страда от нарколепсия. Но по време на припадъците си тя не заспива, а се плъзва в главите на други хора и вижда през очите им. Един ден Вий се озовава в главата на убиец, стоящ над тялото на мажоретка. Скоро още една от мажоретките в училището е мъртва. Всеки е заподозрян. Докато се опитва да контролира ужасната си "дарба" и да разбере кой е убиецът, Вий попада в мрежа от тайни, лъжи и опасности.

*****

"Чужди очи" и "Чуждо влияние" са две много интересни книги, които прочетох с голямо удоволствие.

Нека започна от необикновени сюжет, който ме остави без думи. Никога преди не съм срещала нещо подобно или дори близо до него. Дарбата на Вий е нещо, което ме привлече още повече в книгите. Веднага когато прочетох резюмето, си казах, че трябва да прочета книгите, защото звучи обещаващо. Не останах разочарована, нито от сюжета, нито от героите. Книгите са около 220 страници и се четат лесно и бързо. Джил Хатауей смесва фентъзи и трилър, с криминални елементи. Това прави книгата още по-добра и задържаща вниманието до последно.

Джил Хатауей е успяла да предаде дарбата на Вий по един много добър начин. Пише умело и увлекателно и заради това харесах "Чужди очи" и "Чуждо влияние" толкова много. Хатауей е изпълнила книгите с неочаквани обрати и събития, които ме оставиха без думи. По никакъв начин не очаквах края на "Чужди очи" и определено останах много изненадана докато четях. Книгите са само две. Определено искам да прочета повече за света на Вий, но оставам разочарована.

Харесах Вий, която постоянно се бореше със странната си дарба и когато в живота ѝ се появиха още пречки и затруднения, тя продължи напред, а не се предаде. Вий е от силните героини, които са преживели много. Още една причина да я харесам беше розовата ѝ коса.

В първата книга имаше любовен триъгълник, който не беше от най-дразнещите. Покрай всички убийства и събития, нямах време да му обърна внимание, защото бях погълната от въпроса "Кой е убиецът?".

Книгата е нещо различно, от това което съм чела досега. Търсила съм подобни книги, но не успях да намеря. Ако знаете подобни книги, които включват убийци, кръв и обрати, ще се радвам да споделите с мен в коментарите.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up