August Wrap Up & September TBR

През месец август прочетох 12 книги, което не е много зле, но ми се искаше да бяха повече, защото този месец почваме училище и не знам какво време ще ми остава за четене. Изключително много съжалявам, че не успях да се възползвам от промоцията на Ciela, защото си бях харесала няколко книги, но пък си поръчах три книги от emag, които днес трябва да пристигнат и нямам търпение да ги прочета. Книгите са от трилогията "Опасни сънища" - "Бдение", "Угасване" и "Сбогуване". Дано да ги харесам.

Какво прочетох този месец:

  1. "Сянка и кост" от Лий Баруго - ревю
  2. "Престол и щурм" от Лий Бардуго - ревю
  3. "Падение и подем" от Лий Бардуго - ревю
  4. "Момиче за сто долара" от Робърт Паркър
  5. "Нощна сянка" от Андреа Креймър - ревю
  6. "Вълче биле" от Андреа Креймър - ревю
  7. "Кървава роза" от Андреа Креймър ревю
  8. "Клубът на мъртвите" от Шарлейн Харис
  9. "Мъртви за света" от Шарлейн Харис
  10. "Мъртви на прага" от Шерлейн Харис
  11. "Марли и аз" от Джон Гроган
  12. "Гондолата на времето" от Ева Фьолер

Мисля да дочета книгите, които имам и така и не съм завършила. Засега не съм напълно сигурна, какво ще чета през септември, но ето някои от книгите, които са в списъка ми:

"Бдение" от Лиза Макман
"Угасване" от Лиза Макман
"Сбогуване" от Лиза Макман
"През вселената" от Бет Ревис
"Декстър в мрака" от Джеф Линдзи
"Кървава луна" от Бенджамин Пърси
"Последната игра: Поканата" от Джеймс Фрей и Нилс Джонсън-Шелтън

2 коментара:

Памела П. каза...

И аз се колебаех да ли да не си взема трите книги от Опасни сънища така ,че ще се радвам да споделиш мнение за тях.

Joana каза...

''Последната игра: Поканата'' е страхотна книга! Дано ти хареса ;3

Публикуване на коментар


up