Ревю: "Двор от рози и бодли" от Сара Дж. Маас

Currently Reading 



Издателство: Егмонт
Поредица: Двор от рози и бодли
Година на издаване: 2016
Страници: 496
Оценка в Goodreads: 5/5



Тя отнема живот. И сега трябва да го заплати със сърцето си.

Когато деветнайсетгодишната Фейрa убива вълк в гората, се появява звяр, който изисква възмездие. Тя е отвлечена в магическа земя, за която е чувала единствено от легендите. Фейрa открива, че нейният похитител не е животно, а Тамлин – един от безсмъртните и смъртоносни елфи, някога управлявали света.

Докато обитава имението му, чувствата й към Тамлин се трансформират от ледена враждебност в изгаряща страст, която изпепелява всички лъжи и предупреждения, които е чувала за прекрасният и опасен свят на елфите. Но над тези земи се надига древна и зловеща сянка и Фейрa трябва да намери начин да я спре… или Тамлин и народът му са обречени завинаги.

Вълнуваща, увличаща поредица от авторката на бестселъри на „Ню Йорк Таймс“ Сара Дж. Маас, съчетаваща любимата на поколения приказка за Красавицата и Звяра и вечното увлечение по вълшебството и магията.


Още когато разбрах, че Сара Дж. Маас ще има нова поредица бях изключително развълнувана и много дълго се надявах книгата да бъде издадена на български. Бях много щастлива, когато разбрах, че издателство Егмонт ще преведат книгата и още в деня на издаването ѝ си я взех.

Отначало, когато разбрах, че книгата ще е преразказ на "Красавицата и звяра", подходих леко септично и не бях напълно убедена, че ще ми хареса, въпреки, че Сара Дж. Маас е сред любимите ми автори, а другата ѝ поредица - "Стъкленият трон" - се нарежда сред любимите ми книги. Не трябваше да се съмнявам в Сара Дж. Маас, защото тя отново успя да ме изненада много приятно.

Не очаквах, че книгата ще ми хареса толкова много и ще ме остави без дъх. Прочетох я за два дена и постоянно докато не беше в ръцете ми, исках да чета, защото ставаше все по-интересно с всяка страница. Накрая стоях до два през нощта, за да прочета книгата, защото последните 100 страници бяха изпълнени с напрежение и просто не можех да оставя книгата. Не усещах кога разлиствах страниците и времето минаваше бързо.

Не помня кога за последно, бях толкова увлечена от някоя книга. Бях погълната от един свят изпълнен с магия. Сара Дж. Маас е изградила много добре света в "Двор от рози и бодли" и на моменти имах чувството, че е истински и живея в него. Толкова е лесно и приятно да се изгубя в книгите на Сара Дж. Маас и никога не искам да свършват.

Сара Дж. Маас пише изключително умело и приятно. Никога не затормозява читателя и "Двор от рози и бодли" се чете много лесно. Книгата е невероятно интересна и увлекателна. "Двор от рози и бодли" е изпълнена с напрежение и имаше моменти, в които просто нищо не беше способно да ме накара да я оставя.

Фейра е от героите, които не ми отнема много време, за да харесам. За мен беше много интересен персонаж и следях развитието и промяната ѝ с огромен интерес. Тя е изгубила много, но е борбена и не се отказва, дори и в най-трудните моменти. През моите очи Фейра е силна и въпреки всичко, през което премина, духът ѝ не се сломи. Макар че тя е просто един човек, който попада в света на елфите, Фейра не се предаде и се бореше до последно. Има силен характер и изобщо не мога да кажа, че е от слабите героини.

Сара Дж. Маас умее много добре да изгражда героите си и подхожда правилно, като ни разкрива по малко и постепенно за тях. Дори и след като прочетох книгата имам чувството, че има още много какво да видим в героите и в миналото им.

"Двор от рози и бодли" е изключително интересна книга. Привързах се към героите и нямам търпение да видя как ще се развие действието в следващите книги, които чакам с нетърпение. "A Court of Mist Аnd Fury" се очаква да излезе у нас на 28 май.

Препоръчвам книгата на всички, защото е страхотна и си заслужава да се прочете!

3 коментара:

Мишка с книжка каза...

Много хубаво ревю. И аз с нетърпение чакам да се добера до книгата :)

Yulia @ {My Bookish Lair} каза...

Чудесно ревю. И на мен света много ми хареса, прекрасен е. По отношение на героите Фейра не ми се оказа много по вкуса, но се надявам във втората книга това да се промени. :)

bookandhotcoffee каза...

страхотно ревю ♥ определено ме накара да се замисля за следващата книга, която ще си купя и съм почти убедена, че ще бъде тази ♥ благодаря
(ако не е проблем много бих се зарадвала да изразиш мнението си по първото ми ревю http://bookandhotcoffee.blogspot.bg/ :)благодаря ти предварително )

Публикуване на коментар


up