Книги, които излизат през 2016

Преди малко издателство Егмонт публикуваха презентация със заглавията, които ще издават през 2016 и реших да направя пост за книгите, които ще прочета. Вече нямам търпение да стане 2016, за да мога да си ги взема.

Годината ще започне невероятно и вече знам какво ще правя на 16 януари. Тогава излиза "A Court of Thorns and Roses" от Сара Дж. Маас. Любима моя писателка. Обожавам "Стъкленият трон" и поредицата е сред любимите ми книги. Имам големи очаквания и съм сигурна, че Сара Дж. Маас няма да ме разочарова. На 28 май излиза втората част от поредицата "A Court of Mist and Fury".


За съжаление четвърта книга от "Стъкленият трон" - "Queen of Shadows" ще излезе чак на 26 май, а на мен изобщо не ми се чака толкова много време. За сметка на това тази година ще се насладим повече на света на Селена, защото няколко месеца по-късно излиза петата част от поредицата, която все още няма заглавие, но се очаква да излезе на трети септември.



Връщам се към януари, защото няколко дена след "A Court of Thorns and Roses" излиза "The Darkest Minds" на Александра Бракен. Отдавна се надявам някое издателство да прояви интерес към поредицата и да я издаде и най-накрая ще видим книгата и на български. Втората книга "Never Fade" ще излезе на 26 март, а третата - "In the Afterlight" ще излезе на 28 май.



На 20 февруари излиза "The Accident Season". Не бях попадала на книгата преди, но определено изглежда интересно и ще я прочета. Не съм чела ревюта на "The Accident Season", но определено ще прочета някои и дори да са негативни, все пак ще дам шанс на книгата.






На 9 април излиза "Illuminae" от Ейми Кауфман и Джей Кристоф. Не съм чела нищо от авторите преди, но от доста време съм хвърлила око на друга книга на Ейми Кауфман - "These Broken Stars", за която прочетох много хубави отзиви. Искам да видя как авторите са се сработили, защото според мен мъжете и жените имам доста различен стил на писане и съм любопитна дали "Illuminae" ще бъде толкова добра, колкото очаквам. На 22 октомври се очаква да излезе втората книга от поредицата.

На 17 септември излиза "The Memory Book", която изглежда изключително интересна. Главната героиня страда от рядко заболяване, причиняващо загуба на памет. Не съм много по романтичните романи, но определено ще прочета този, защото веднага грабна вниманието ми и имам приятното усещане, че ще ми хареса.



Също така мисля да прочета и някои книги, чиито продължения излизат през 2016. Искам да прочета "Саванти" от Джос Стърлинг, "Сага за вода и огън" от Дженифър Донали, "Изборът" от Кийра Кас и може би ще прочета следващите книги на "Петата вълна" от Рик Янси.

Вижте цялата презентация тук.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up