Ревю: "Целувка за Ана" от Стефъни Пъркинс

Издателство: Егмонт
Година на издаване: 2013
Страници: 370
Оценка в Goodreads: 4.5/5


Една година в Париж? Звучи божествено. В действителност, обаче, 17-годишната Ана от Атланта не е очарована от перспективата да учи в гимназия толкова далеч от дома. Заради странната прищявка на баща си, тя трябва да зареже работата в киносалона, която й харесва, да не говорим за приятелите си и момчето, по което си пада. И въпреки че дори не говори френски, скоро Ана се научава да цени живота във Франция – ароматното кафе, криволичещите улички, великолепните сгради... и умопомрачително привлекателния Етиен Сен Клер. Той й показва колко красив може да бъде Париж и се превръща в най-добрия й приятел. Но колкото повече приятелството им ги сплотява, толкова по-несигурни стават те в чувствата си. И не само,защото Етиен е вече зает – ако трябва да сме честни, Ана също е. Но в града на светлините мечтите намират начин да се сбъднат... Дали Ана ще получи своята дългоочаквана парижка целувка?

*****

Ще започна с това, че "Целувка за Ана" е първото любовно романче, което чета. Винаги съм страняла от тях, защото ми изглеждат прекалено сладникави и очакванията ми бяха напълно оправдани, но докато четях книгата нямах нищо против това. Сладките моменти повдигнаха настроението ми и след прочита на книгата не останах разочарована.

"Целувка за Ана" е книга, която искам да прочета от много време, но все не успявах да стигна до нея, защото винаги си намирах нещо друго за четене, но от няколко седмици много исках да прочета нещо леко и свежо и реших да се спра на книгата на Стефъни Пъркинс.

Влюбих се в "Целувка за Ана" още от първите няколко страници. Все още не познавах главната героиня, нито знаех какво да очаквам, но начина, по който пише Стефъни Пъркинс ме накара да я харесам още от самото начало. Авторката пише изключително леко и увлекателно. Начинът ѝ на писане ме накара да обръщам страница след страница, а книгата беше пълна със забавни моменти. Няма как да не спомена и хубавата корица, която харесвам много повече от оригиналната. Напълно подхожда на историята.

Действието се развива в Париж, което ме накара да харесам книгата още повече. Обичам атмосферата на града и как Стефъни Пъркинс е успяла да я пресъздаде по един впечатляващ начин. Наистина успях да се докосна до Париж.

Ана ми хареса. Интересен герои е и не ми отне много време, за да я харесам. Беше ми интересно да наблюдавам развитието на героинята и как се промени за няколко месеца. Също така има и невероятни второстепенни герои, в които просто нямаше как да не се влюбя. Разбира се, има и страхотно момче.

Действието се развива сравнително бавно, но за сметка на това книгата беше забавна и успях да се запозная по-добре с героите. Нямаше да бъде лошо нещата да се случват малко по-бързо и да има повече моменти между Етиен и Ана, защото са страхотна двойка. След края не исках да оставям книгата и исках още, защото успях да почувствам химията между Етиен и Ана и не исках да се разделям с тях. Мразя момента, в който трябва да се разделя с герои, които харесвам.

Книгата си струва да се прочете. "Целувка за Ана" е страхотна за оправяне на настроението след труден ден в училище или ако просто искате да прочетете нещо, което да не е натоварващо, а забавно и приятно. Книгата е интересна и я прочетох за един или два дена. Историята увлича. "Целувка за Ана" е изключително сладка книга.

Определено ще прочета и останалите книги от Стефъни Пъркинс. Авторката ми остави много хубаво впечатление и обичам начина, по който пише.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up