Ревю: "Третият гроб отсреща" от Даринда Джоунс


Третият гроб отсреща
Книга трета от поредицата за Чарли Дейвъдсън


Издателство: Ибис
Година на издаване: 2013
Брой на страници: 324
Оценка в Goodreads: 5/5




Накратко за Чарли Дейвидсън:
Частен детектив с паранормални способности
Най-забавният жътвар на души отсам Млечния път
Уникум по рода си

Чарли Дейвидсън отново е във вихъра си с поредния заплетен случай! И не престава да поглъща в изобилие от любимата си кафява напитка, за да остане будна, защото зат­вори ли очи, се появява той: Рейес Фароу. А как Чарли да си върши нормално работата, когато синът на Сатаната продължава да не се отказва от плановете си да я прелъсти. Или може би – да си отмъсти...



"Поредицата за Чарли Дейвидсън" е сред любимите ми, дори е доста напред в списъка ми. Една изключително интересна поредица за една необикновена жена, която обикнах още в началото. Страхотни книги с невероятни персонажи, поредицата за Чарли Дейвидсън заслужава всяка отделена минута. Наслаждавах се на всяка една страница на тези невероятни книги.

"Третият гроб отсреща" е любимата ми книга от трите, издадени от издателство Ибис. "Първият гроб отдясно" и "Вторият гроб отляво" бяха страхотни. Обичам и трите книги и изключително много съжалявам, че останалите няма да бъдат издадени на български, а аз изобщо не съм готова да се разделя с Чарли и останалите герои. Има толкова много неща, които искам да видя и разбера. Определено не съм готова да се откажа от поредицата и може би ще я дочета на английски.

Даринда Джоунс пише страхотно. Възхищавам се на невероятно увлекателния ѝ начин на писане. Просто се пренесох в света на Чарли и бях част от него до последната страница на книгата. Поредицата на Даринда Джоунс се чете изключително леко.

Преди всяка глава има цитат от надпис на тениска или броня на кола. Много са забавни и се смях на някой от тях, а други сякаш са написани точно за мен. Това прави книгата още по-страхотна. Ето един от любимите ми от "Третият гроб отсреща":


"Когато всичко е наред, значи нещо не е наред."

Сюжетът е много добре замислен. Харесвам идеята за частен детектив, който може да говори с мъртвите, което прави Чарли ненадмината в работата си. Допаднаха ми и случаите, по които тя работи и всеки един беше интересен по свой собствен начин. Поредицата събра някои от най-любимите ми неща заедно - хубави криминални мотиви, страхотно фентъзи и невероятна главна героиня, която няма начин да не обикнеш.

Чарли преживя много в трите книги. Тя е смела и уверена в себе си и мисля, че би направила всичко за хората, които обича. Във "Вторият гроб отляво" и "Третият гроб отсреща" разбрахме, че да е жътвар на души не значи само да разговаря с мъртвите и те да преминават през нея в отвъдното, а е повече от това и мисля, че в следващите книги ще разберем много повече, за това, на което Чарли е способна. Всеки герои в книгите е специален за мен по свой собствен начин. Искам още Рейес и Чарли и да видя как ще се развият нещата между тях. Няма как да не спомена, че искам и още от забавните моменти на Чарли и Куки.

В тази книга Чарли отново беше на косъм от смъртта, което е нещо нормално за нея. Не очаквах края на книгата. Не очаквах случаят, по който работеше Чарли да завърши така, нито другите неща, които се случиха.

Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност да прочета книгата.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up