Ревю: "В плен на магията" от Рейчъл Хокинс

Хекс Хол Кн.3: В плен на магията
Издателство: Софтпрес
Поредица: Хекс Хол
Година на издаване: 2012
Страници: 272
Оценка в Goodreads: 5/5


"В плен на магията" кн.3 от трилогията "Хекс Хол" е разтърсващият финал на една незабравима трилогия, наситена с романтика, екшън, магия и хумор!

Някога смятана за вещица, а после - за демон, сега Софи е едно безпомощно момиче, лишено от спицалните си сили. Тя е сама и беззащитна, в очакване на заклетите си врагове.

За нейна изненада при срещата й с Бранник се оказва, че тя е единственото човешко същество /макар и не съвсем човешко/ в една вековна война, което може да спре унищожаването на света.

Въпреки че е лишена от магическите си способности, Софи решава да приеме това предизвикателство, какво о и да й коства то. Пътят, по който поема, я връща в гимназията за откачалки "Хекс Хол", за да се изправи пред чудовищен портал на смъртта.

*****

Определено "В плен на магията" е любимата ми книга от трилогията. Притежава всичко, което и другите книги имат, но действието се развива по-бързо, което прави книгата още по-интересна. Изпълнена с обрати и неочаквани от мен моменти, трилогията "Хекс Хол" ме остави без думи и не съжалявам, че я прочетох. Книгите си заслужават и ги препоръчвам на всички любители на фентъзито, които все още не са ги чели.

Действието във "В плен на магията" се развива по-бързо отколкото в другите две книги. Историята става все по-интересна и не успях да спра да чета цяла вечер, дори взех книгата на училище с мен, за да я дочета. Разбира се, имаше и моменти, които не очаквах и определено щях да бъда изненадана на едно място още в началото, ако приятелка не ми беше казала спойлер, но това не успя да развали удоволствието ми от четенето на "В плен на магията".

Забелязах промяната в героите от първата книга до последната. Определено всеки един от тях премина през много и това нямаше как да не им се отрази по един или друг начин. Харесвам героите, въпреки недостатъците им.

Книгите са забавни и кратки, изпълнени с доброто чувство за хумор на Софи. Харесва ми, че нищо не се проточва прекалено дълго и всичко се случва бързо, което води до малкия брой страници на книгите от трилогията, но така е много по-добре, отколкото да има излишни безинтересни моменти.

Отново останах впечатлена от стила на авторката. Рейчъл Хокинс пише изненадващо леко и увлекателно, което ме накара да забравя, че имам да уча и просто се потопих в света на "Хекс Хол".

Харесах края, но донякъде ми се искаше да бъде различен. Исках нещо повече за героите, нещо различно, което няма как да очаквам. Някой обрат, който да ме остави без думи.

Въпреки всичко харесвам трилогията "Хекс Хол", а "В плен на магията" е любимата ми книга от трите.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up