Книги, които искам да прочета

Наскоро направих пост "Книги, които нямам търпение да прочета", но реших да напиша още един пост за някои книги, които искам да прочета. 

"Под купола" от Стивън Кинг

Може би вече повече от година искам да прочета книгата, но все не стигам до нея. Казаха ми, че сериала е хубав и ще ми хареса, но преди да го гледам задължително трябва да прочета книгата. Увериха ме, че ще ми хареса и се надявам да е така. Не знам нищо за книгата, освен очевидното и нямам никаква идея какви са героите и какво ще се случи. Обичам да чета книги, чиито резюмета не съм чела, защото така определено оставам изненадана на места, които са написани в резюмето.
Триумфът на сукубата
"Триумфът на сукубата" от Ришел Мийд

В началото на годината прочетох първата книга от поредицата и ми хареса и искам да разбера какво ще се случи, но все намирам други книги за четене и отлагам прочитането на втората книга. "Академия за вампири" и "Кръвни връзки" определено ми харесват повече откъм герои и сюжет, но все пак Ришел Мийд не е за подценяване. 


Първият гроб отдясно"Първият гроб отдясно" от Даринда Джоунс

Не съм чувала мнения за книгата, но ми изглежда изключително интересна и искам да я прочета. Не знам какво да очаквам от "Първия гроб отдясно" и този път мисля да не започвам книгата с прекалено големи очаквания, както правя обикновено, но все пак се надявам на нещо интересно и забавно.




РЕЛИКВИТЕ НА СМЪРТНИТЕ: Град на паднали ангели
"Ангел с часовников механизъм" от Касандра Клеър

Чела съм "Град от Кости" и знам, че Касандра Клеър пише по много добър начин и умее да изгражда добре героите си. Казаха ми, че "Адски устройства" са по-интересни от "Реликвите на смъртните" и се надявам книгите да ми харесат. Догодина излиза сериала по "Реликвите на смъртните", за който нямам търпение и ще трябва да дочета поредицата преди да излезе.




Напоследък ми се чете някое леко и забавно любовно романче, така че ако имате предложения ще се радвам да споделите в коментарите. Не съм на ти с любовните романи, защото по принцип не чета такива.

1 коментара:

YuliAtta каза...

Първия гроб от дясно на мен лично много ми хареса и изчетох цялата поредица доста бързо, сега очаквам Осмия гроб след мрак да излезе с меки корици, че да ми излезе и на мен по-евтино.
А Ангел с часовников механизъм по принцип е препоръчително да се прочете след пета книга, но и преди нея става, тъкмо ще разбереш доста неща и ще си от рано запалена по рода Херондейл :D

Публикуване на коментар


up