Novermber Wrap Up

За съжаление този месец определено не беше от силните ми. Училището отнемаше голяма част от времето ми и не успях да прочета много книги, нито да бъда активна в блога. Надявам се през декември да съм по-активна, но сега започват класните и не знам дали ще мога да балансирам между учене и да правя това, което ми харесва.

Този месец прочетох само три книги. Главната причина е липсата на време, но не само това ме спря да прочета повече книги. В началото на месеца прочетох "Орденът на ясновидците" от Самата Шанън.  Харесах книгата, но първата беше по-хубава. След романът на Шанън нямах какво да чета. Не си бях купувала нови книги от известно време и нямах желание да чета това, което имам.


След няколко седмици, които минаха в оплакване, че нямам какво да чета и неуспешни опити за довършване на книги, които не ми харесват, най-накрая ми се отдаде възможност да отида до книжарницата. Взех си трилогията "Стром" от Еманюел и Беноа дьо Сен Шама. Прочетох само първата книга, която не беше лоша.




Скоро след това видях, че издателство "Хермес" ще имат намаление на книги и издадените от тях ще бъдат намалени с 40% и веднага знаех, че трябва да си взема трилогията на Мари Лу. Не успях да отворя друга книга цяла седмица, защото можех да мисля само за "Легендата" и колко много искам да я прочета. Взех си трилогията и прочетох първата книга. Обичам "Легендата" и в момента чета "Феноменът" - втората книга от поредицата.

Това бяха единствените книги, които прочетох този месец и наистина се надявам другия да е по-добър и да имам повече време за чете и за блога.


"Орденът на ясновидците" от Саманта Шанън - 4/5 звезди - ревю
"Колекционерът" от Еманюел и Беноа дьо Сен Шама - 2.5/5 звезди - ревю "Легендата" от Мари Лу - 5/5 звезди - ревю

1 коментара:

Eva Koycheva каза...

Съчувствам ти, ноември беше слаб и за мен. Но се надявам декември да е по-успешен за теб! Завърши годината със супер яки книги! :3

Публикуване на коментар


up