Mean Girls Book Tag

Искам да се извиня, че този месец не съм активна, но нямам почти никакво време за четене и публикуване. Беше ми много натоварено в училище и ученето отнемаше голяма част от свободното ми време. Чувствам се ужасно, че не съм публикувала нищо в блога от толкова много време, но ще се опитам следващата седмица да бъда по-активна.

1.Името на кой герой произнасяте грешно?
В началото на поредицата "Кръвни връзки" от Ришел Мийд винаги произнасях грешно името на госпожа Теруилиджър. Отне ми доста време да го науча.

2.Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?
Скоро се бях замислила за това, но сега не мога да се сетя. Мисля, че ще се получи нещо интерено, ако поставя Роуз Хатауей в "Стъкленият трон". Със Селена ще бъдат страхотен екип.

3.Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга?
"Подборът" от Али Конди. Книгата ми напомня изключително много на "Делириум" от Лорън Оливър. Докато я четях постоянно сравнявах двете книги.

4.Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?
Джулиет от "Разбий ме" от Тахере Мафи. Все още не съм дочела трилогията, но в първите две книги виждах Джулиет като слаба героиня и заради това не успях да я харесам. Любопитна съм как ще се промени в третата книга, но засега не ми е направила особено добро впечатление.

5.При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?
Вълнувам се прекалено много докато чета и на почти всяка книга искам да издам одобрителни възгласи и много често го правя. Ще кажа Сидни от "Кръвни връзки". Просто обичам Сидни толкова много и се превърна бързо в една любимите ми героини.

6.Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?
Никога не прекарвам по-малко от 15 минути. Обичам да разглеждам книгите и да видя новите заглавия в книжарницата. Ако съм с някой, който обича да чете, мога да стоя и над час.

7.На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?
Не мога да изброя всички, защото героите, които обичам са прекалено много.

8.При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?
"Целувка за Ана" от Стефъни Пъркинс. Не очаквах книгата да ми хареса толкова много. Обикновено не чета романтични романчета, но реших да ѝ дам шанс и не съжалявам.

9.Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите?
Не мога да се сетя. Злодейте никога не са ми правили голямо впечатление и просто не ги харесвам, но не ги мразя.

10.Вашите любими родители от книга?
Не мога да се сетя за книга, в която родителите да са ми направили добро впечатление. Обикновено са мъртви или ме губят с постъпките си.

11.Коя книга бихте искали да популяризирате?
Мисля, че не съм чела книги, за които много малко хора да са чували. Ще кажа "Сезонът на костите" от Саманта Шанън, защото обичам книгата и мисля, че заслужава повече внимание.

12.Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете?
Много искам да прочета книга със силен женски персонаж. Искам да е жестока и книгата да е кървава и изпълнена с екшън. Искам да чета за героиня, която обича да убива и да причинява болка. Никога не съм попадала на подобна YA книга, но ако знаете някоя, ще се радвам да ми я кажете.

13.Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?
Случвало ми се е да крещя на книги, да ги затварям и да се взирам в тях, осмисляйки станалото, преди да продължа да чета. Понякога плача, но се случва рядко.

14.Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?
Обичам Чарли Дейвидсън от "Първият гроб отдясно" от Даринда Джоунс и хумора на героинята.

15.Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.
Лена от "Прелестни създания", която във втората книга просто не можех да понасям.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up