Книги, които искам да прочета #3

Още една публикация, в която ще говоря за книги, които искам да прочета, но все още не съм стигнала до тях.

Легендата Кн.1 от трилогията Легендата
"Легендата" от Мари Лу

Искам да прочета "Легендата" още преди да бъде преведена. Докато един ден обикалях книжарницата случайно попаднах на книгата и тогава разбрах, че е преведена. Дълго време се колебаех между "Легендата" и друга книга накрая се спрях на другия роман. От тогава все се каня да си взема книгата, но винаги си харесвам нещо друго и забравям за "Легендата". Трябва да прочета трилогията скоро.



Скай"Скай" от Джос Стърлинг

Книга, която гледам в книжарницата от години, но все пак до преди няколко седмици не проявявах никакъв интерес към нея. Скоро прочетох резюмето и съм решена да прочета поредицата, защото ми се струва, че книгите ще са интересни. Надявам се скоро да стигна до тях.






Цялата истина в мен
"Цялата истина в мен" от Джули Бери

"Цялата истина в мен" ми изглежда като изключително интересна книга, която скоро си казах, че задължително трябва да прочета. Не съм попадала на ревюта на книгата, но ще потърся. Корицата определено привлече вниманието ми и не знам защо преди никога не съм се интересувала от "Цялата истина в мен" и съм я подминавала. Не е от типа книги, които обикновено чета, но мисля, че ще бъде страхотно да се отдалеча от любимите си жанрове и да прочета нещо различно.


Огнена светлина"Огнена светлина" от Софи Джордан

Още една книга, която си харесах още преди да бъде преведена на български. Видях я в книжарницата и бях много щастлива, че е преведена, но тогава не си я взех. Когато се върнах с намерението да си тръгна с книгата, нея я нямаше. След това повече не видях "Огнена светлина" в книжарница в града. Книгата ми изглежда интересна и имам огромно желание да я прочета от много време.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up