Ревю: "Разнищи ме" от Тахере Мафи


Джулиет е избягала в Пункт Омега - място за хора с дарби като нея и щаб на бунтовническата съпротива. Най-накрая тя е свободна от Възобновителите, свободна от плана им да я използват като оръжие, свободна да обича Адам. Но Джулиет никога няма да може да се раздели със смъртоносното си докосване. Нито пък от Уорнър, който я иска повече, отколкото тя би могла да си представи. Преследвана от миналото си и ужасена от бъдещето, Джулиет знае, че ще трябва да избере между това, което иска, и това, което мисли за правилно. Решение, което би могло да включва и избор между сърцето й и живота на Адам.


*****

Скъпа Джулиет, може ли да спреш постоянно да плачеш и да се оплакваш. Може би през 80% от книгата Джулиет плачеше, което беше доста изнервящо и неприятно. Постоянно ми се искаше да се стегне и да видя по-силната Джулиет, която е съвсем наясно и приема как стоят нещата, а не непрестанно плачещата. Съжалявах Джулиет, а не ми харесва когато започна да съжалявам героите, за които чета, защото обичам да са силни и дори с всички пречки, пред които са изправени, да продължат с високо вдигната глава.


Книгата не беше лоша. Дори ми хареса повече от първата, от която не бях много очарована. Мисля, че можеше да бъде и още по-хубава. Харесва ми как Тахере Мафи пише и начина ѝ на изразяване. Потънах в света на Джулиет за няколко дена и когато книгата свърши не исках да го напускам, защото ми харесваше да бъда част от него. Определено ще прочета третата книга и наистина се надявам да видя Джулиет в по-добра светлина.


Освен образът на Джулиет, който през по-голямата част от времето ме дразнеше, но въпреки всичко харесвам главната героиня. Има нещо в нея, което все пак ме накара да я харесам. Джулиет е наранявана безброй много пъти и е минала през адски много трудности, но все още е мила и човечността в нея е възхитителна за човек с подобно минало.

В тази книга се появи и любовен триъгълник, който изненадващо не ме дразнеше. Някак си досега успях да стоя далеч от спойлери за поредицата и не знам кого ще избере Джулиет, но мисля, че ще свърши с Адам.


I'm team crazy boyfriend. Има нещо очарователно в Уорнър и ми харесва колко заплетен е образа му и как постоянно разбираме нови неща за него, някой от които ме оставиха изненадана.

В "Разнищи ме" разбираме много за Кенджи и моменти от миналото му. Той е страхотен и забавен герои и ми допада. Кенджи е единствения, който каза истината на Джулиет и беше директен и не увърташе. 

Имаше няколко изненадващи моменти в книгата и един, който определено не очаквах и ми трябваше малко време, за да осмисля прочетеното. Мисля, че Джулиет направи правилния избор за Адам в "Разнищи ме", но ще видя как ще се развият нещата в следващата книга, която нямам търпение да прочета.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up