Beach reads & good time


Не съм публикувала последните няколко дена, защото съм на море и точно в деня, в който пристигнахме интернета се прецака. Но с моя късмет, не трябва да се изненадвам. Когато и мобилния ми интернет спря, имах един момент, в който се чувствах като в Нарния, но без всички яки неща. Просто бях на края на географията, извън цивилизацията, неспособна да разбера какво се случва с приятелите ми, докато ме няма. 
Взех си само една книга за почивката, мислейки си, че няма да имам много време да чета и че ще ми стигне до края, но се оказа, че грешах и прочетох книгата си още вчера, докато слушах как руснаците правят опити да пеят. Четох "Разнищи ме" от Тахере Мафи. Книгата ми хареса, даже повече и от първата. Скоро ще напиша и ревюто ми за книгата. Може би още днес, ако намеря време или утре. 
След като си прочетох книгата и издивявах останалата част от деня, оплаквайки се, че нямам какво да чета, реших да намеря книжарница. Намерих, но в нея няма почти нищо. Има 20 книги на кръст, повечето от които са любовни романчета, каквито аз не чета, а останалата част включваше книги, които вече съм чела и такива, които нямам желание да прочета. След като разгледах всички 20 книги по няколко пъти най-накрая си харесах една, която не бях забелязала преди.
"Кървава луна" от Бенджамин Пърси
Преди доста време, бях гледала книгата и ми хареса как звучи и исках да я прочета. И сега най-накрая ми се отдаде възможност да я прочета и съм безкрайно щастлива. Започвам книгата с може би прекалено големи очаквания, както правя винаги и се надявам този път да не остана разочарована, както се е случвало много пъти и след като добрите ми очаквания са разбити на хиляди малки парченца ми се иска да седна в някой ъгъл и да започна да плача.
Засега книгата ми харесва. Не дочетох рецензията до края, когато си купувах книгата и очаквах трилър и изведнъж се появи върколак и останах доста приятно изненадана. Не знаех, че книгата е за върколаци, но мисля, че нещата ще се развият добре и ще ми хареса. Нямам търпение да я прочета и да споделя мнението си за "Кървава луна".
Най-вероятно ще прочета книгата до края на тази седмица и ще напиша ревюто другата.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up