December Wrap Up and January TBR

През декември прочетох пет книги. Училището отнема голяма част от свободното ми време и не ми остава достатъчно време за четене. Прекарах ваканцията със семейството си и приятели и отново нямах достатъчно време за книги.

Книгите, които прочетох през декември:
  1. "Феноменът" от Мари Луревю
  2. "Героят" от Мари Лу - ревю
  3. "Вещиците от Ийст Енд" от Мелиса де ла Круз - ревю
  4. "Целувката на змията" от Мелиса де ла Круз - очаквайте ревю
  5. "Далеч от очите, далеч от ума" от Мерилин Кей - Може би ще напиша ревю на всички книги, след като ги прочета, защото нямам много какво да кажа за тази книга.

Надявам се през януари да прочета поне седем книги, но ще ми е доста трудно, заради училище и всички контролни които ще правим този месец. Ще се постарая да намеря повече време за четене.

Книгите, които искам да прочета през януари:
  1. "Маскарад" от Мелиса де ла Круз
  2. "Ветровете на Салем" от Мелиса де ла Круз
  3. "Свирепа жега" от Ричард Касъл
  4. "Смъртоносна жега" от Ричард Касъл
  5. "Ледена жега" от Ричард Касъл
  6. "Адска жега" от Ричард Касъл
  7. "Буря иде" от Ричард Касъл

В списъка ми за януари има седем книги. Преди малко завърших "Маскарад" от Мелиса де ла Круз и скоро ще напиша ревю на книгата. Ще прочета и още една книга на Мелиса де ла Круз - "Ветровете на Салем" - третата книга от "Вещиците от Ийст Енд". След края на втората книга нямам търпение да прочета и тази. Най-накрая се сдобих и с книгите на Касъл, които съм си харесала от много време.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up