September Wrap Up and October TBR

През септември успях да прочета седем книги. За мен това е добре, като се има предвид, че пътувах много и се стресирах заради училище. Съмнявам се, че ще имам възможността да прочета отново толкова книги през октомври, заради училище.

Какво прочетох през септември:
1. "Бдение" от Лиза Макман
2. "Угасване" от Лиза Макман
3. "Сбогуване" от Лиза Макман
4. "Първият гроб отдясно" от Даринда Джоунс
5. "Неутолимо желание" от Кресли Коул
6. "Синя кръв" от Мелиса де ла Круз
7. "Декстър в мрака" от Джеф Линдзи

Какво искам да прочета през октомври:
1. "Хекс хол" от Рейчъл Хокинс
2. "Демонично стъкло" от Рейчъл Хокинс
3. "В плен на магията" от Рейчъл Хокинс
4. "Маскарад" от Мелиса де ла Круз
5. "Вторият гроб отляво" от Даринда Джоунс
6. "Третият гроб отсреща" от Даринда Джоунс

Много ми се иска да прочета всички книги, които са в списъка ми за октомври, но имам много входни, за които се притеснявам сега и ми се струва, че няма да успея.

Очаквайте скоро ревю на "Декстър в мрака" от Джеф Линдзи.

2 коментара:

Elena каза...

Хекс Хол! Това беше първата поредица,която прочетох :D Нямам търпение да разбера какво мислиш за нея ^^ (обаче като се замисля то трябва да взема и аз да я пре-прочета за да си я припомня,защото може да съм я позабравила хД)

pavlina grancharova каза...

И аз в момента чета Хекс Хол и до тук много ми харесва :) Ще се радвам да прочета какво ти мислиш за нея ^^

Публикуване на коментар


up