May TBR



Май е месец пълен с класни, контролни и изпитвания, но също така има и много почивни дни, през които мисля да се отдам на четенето. Списъкът ми с книги за този месец засега не е много голям, но впоследствие ще го допълвам с още.

Първо ще прочета "Златен син" от Пиърс Браун. Вече започнах книгата и мога да кажа, че началото ми харесва дори повече и от "Червен изгрев" - първата книга от трилогията, която много харесах. Ще напиша ревю в близките няколко дена.

Втората книга, която ще прочета е "Кралица на сенките" от Сара Дж. Маас. Чакам книгата от година и най-накрая е в ръцете ми и нямам търпение да я започна. Очаквам това да е поредната зашеметяваща книга на Сара и знам, че няма да ме разочарова.

След това ще прочета и "Half Bad" от Сали Грийн. Хвърлила съм око на книгата от много време и си я взех на английски, защото ми трябваше за училище и сега ще мога да я прочета в оригинал.

Искам и да препрочета "Град от пепел" от Касандра Клеър, защото не помня почти нищо от книгата и тези след нея и оставих поредицата недовършена, а искам да я завърша.

Засега това е скромния ми списък с книги, в който най-вероятно после ще вмъкна и още.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up